Opći uvjeti poslovanja

1. Opći uvjeti poslovanja

1.1. Primjena općih uvjeta

I.E.S. d.o.o. društvo s ograničenom odgovornošću za inženjering sa sjedištem u Rijeci, Bok 23A, upisano je u sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci pod brojem (MBS) 040379110, OIB 22090713431 (u daljnjem tekstu „Prodavatelj“).

Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve poslovne odnose, a osobito na prodaju proizvoda i pružanje usluga iz okvira svog redovnog obavljanja djelatnosti. 

Ovi Opći uvjeti poslovanja obavezni su dio ugovora koji Kupac bilo kojeg proizvoda i usluge zaključuje s Prodavateljem.

Kad Kupac naruči obavljanje radova ili usluga od Prodavatelja, time izražava svoju suglasnost na primjenu ovih Općih uvjeta na odnos koji između njih nastaje primjenom načela pristupanja ponuđenim uvjetima.

Ako je Kupac već koristio usluge Prodavatelja smatra se da su mu ovi Opći uvjeti poznati te da je pristao na njihovu primjenu i za sve daljnje poslovne odnose u koje stupi s Prodavateljem, i u slučajevima u kojima mu tekst ovih Općih uvjeta nije posebno dostavljen.

Kad Prodavatelj s Kupcem zaključi poseban ugovor u pisanom obliku ovi su Opći uvjeti njegov sastavni dio i primjenjuju se za sva pitanja koja nisu drugačije uređena zaključenim posebnim ugovorom. Ako između Prodavatelja i Kupca nema posebnog ugovora, na ugovorni odnos primjenjuju se isključivo i jedino odredbe ovih Općih uvjeta.

1.2. Definicije

Ukoliko kontekst ne zahtjeva drugačije, riječi te izrazi u ovim općim uvjetima imaju sljedeće značenje:

  • “Opći uvjeti” označava ove Opće uvjete.
  • “Proizvod” označava proizvode koje Prodavatelj prodaje.
  • “Usluga” označava usluge koje Prodavatelj pruža.
  • “Kupac” označava svaku fizičku ili pravnu osobu koja od Prodavatelja kupuje proizvode i/ili usluge.
  • “Ugovor” označava partnerski, servisni ili ugovor kakve druge vrste sklopljen u pisanom obliku između Kupca i Prodavatelja.
  • “Radni dan” znači dan koji nije subota, nedjelja ili državni blagdan u Republici Hrvatskoj.
  • “Pisani oblik” označava dokument na papiru ovjeren i potpisan od ovlaštene osobe Kupca, a uključuje i elektroničku poštu zaprimljenu s elektroničke adrese koja se uobičajeno koristi u komunikaciji između Kupca i Prodavatelja. U slučaju narušavanja sigurnosti ili neovlaštenog pristupa adresi elektroničke pošte ugovorne strane se obavezuju bez odlaganja o tome obavijestiti drugu ugovornu stranu te utvrditi stanje ponuda i narudžbi. Svaka strana odgovara za narudžbe / ponude koje je uputila drugoj strani putem elektroničke pošte prije nego je druga strana primila obavijest o narušavanju sigurnosti elektroničke pošte ili informatičkog sustava.
  • “Usluga pružena elektroničkim putem” označava uslugu koja se uz naknadu pruža elektroničkim putem na individualni zahtjev korisnika.
  • “Ugovor u elektroničkom obliku” označava ugovor koji Kupac i Prodavatelj u cijelosti ili djelomično sklapaju, šalju, primaju, raskidaju, otkazuju, pristupaju i prikazuju elektroničkim putem koristeći elektronička, optička ili slična sredstva, uključujući, ali ne ograničavajući se na prijenos internetom.
  • “Komercijalno priopćenje” označava priopćenje u bilo kojem obliku oblikovano da Kupca obavijesti o novostima u prodajnom asortimanu Prodavatelja i uslugama koje Prodavatelj pruža te da promiče, izravno ili neizravno, robu, usluge ili ugled (image) Prodavatelja.
1.3. Ponuda

Ponuda je obvezujuća za Prodavatelja ako sadrži jednoznačno određenu vrstu Proizvoda po količini, cijeni, uvjetima plaćanja i načinu isporuke robe te obvezuje Prodavatelja samo ako je prihvaćena u cijelosti.

Za označavanje načina isporuke koriste se Incoterms 2010.

Ukoliko su u Ponudi navedeni informativni rokovi isporuke, stvarni rokovi isporuke biti će navedeni na potvrdi narudžbe.

Rok valjanosti ponude je 30 dana od dana datuma navedenog u Ponudi, osim ako u samoj ponudi nije drugačije navedeno ili ako su se stranke u pisanom obliku drugačije dogovorile.

1.4. Narudžba

Prodavatelj ima mrežne stranice koje prikazuju robu i usluge iz ponude Prodavatelja koje imaju značaj reklamnog materijala, a istaknute cijene imaju značaj informacije te ne obvezuju Prodavatelja. Označavanje željenih proizvoda, njihovo smještanje “u košaricu” i ispunjavanje podataka za kontakt poziv je za Prodavatelja na davanje ponude te nema značaj narudžbe. Na temelju takvog poziva za davanje ponude Prodavatelj Kupcu šalje ponudu za koju se smatra da je prihvaćena kad Kupac da izjavu o prihvatu ponude ili kad plati cijenu istaknutu u ponudi.

Narudžbom Kupca smatrati će se:

  1. izjava o prihvatu Ponude dostavljena Prodavatelju u pisanom obliku
  2. narudžba Proizvoda u skladu s Ugovorom i
  3. specifikacija Proizvoda utvrđena posebnim ugovorom o poslovnoj suradnji za projekte i/ili servisne usluge.

Narudžba mora sadržavati točne podatke Kupca, eventualnog primatelja i obveznika plaćanja ako je različit od Kupca, naziv i količinu traženih Proizvoda, način isporuke, način plaćanja, tražena osiguranja plaćanja kao i druge uvjete navedene u Ponudi, odnosno Ugovoru koje su Prodavatelju potrebne za ispunjavanje Narudžbe.

Svi daljnji dogovori, promjene i dopune Narudžbe važeće su samo ako ih Prodavatelj pismeno potvrdi.

Prodavatelj će sve Narudžbe, promjene i dopune Narudžbi potvrditi Kupcu potvrdom narudžbe (u daljnjem tekstu “Potvrda narudžbe”). Prodavatelj zadržava pravo ne prihvatiti narudžbu Kupca i to isključivo iz objektivnih i ozbiljnih razloga, a o čemu će najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana od dana primitka narudžbe, izvijestiti Kupca.

Otkazivanje Narudžbe od strane Kupca mora biti učinjeno u pisanom obliku od strane osobe ovlaštene za zastupanje Kupca.

Ako Kupac jednostrano odustane od Narudžbe koju je Prodavatelj(u) pismeno potvrdio, obavezan je platiti sve nastale troškove vezane uz predmetnu Narudžbu u roku od osam radnih dana od dana primitka računa Prodavatelja.

Prodavatelj će prihvatiti i realizirati novu Narudžbu Kupca pod uvjetom da je Kupac podmirio sve prethodne račune od strane Prodavatelja kojima je prošao datum dospijeća te bilo koje druge dospjele financijske obveze.

1.5. Isporuka proizvoda

Datum isporuke Proizvoda naveden je u Potvrdi narudžbe.

Djelomične parcijalne isporuke su moguće.

Kupac je dužan odmah po primitku robe od prijevoznika i kod Prodavatelja, prijaviti sve nedostatke nastale u prijevozu (u roku 24h od preuzimanja pošiljke).

Troškovi dostave bit će obračunati prema cjeniku dogovorenog prijevoznika ovisno o lokaciji isporuke te će ista biti naznačena u ponudi.

Rokovi isporuke ovise o rokovima isporuke od strane Prodavateljevih dobavljača i tako je ponuđeno kupcima prilikom davanja ponude.

Ukoliko Kupac prije preuzimanja Proizvoda iz bilo kojeg razloga odustane od Ugovora koji je prihvatio i potvrdio narudžbenicom, a od iste nije odustao pisanim putem u roku od 24 h od potvrde narudžbe, Prodavatelj ima pravo zaračunati Kupcu cjelokupnu vrijednost narudžbe.

Isporukom Proizvoda koju dokazuje potpisana otpremnica od strane Kupca ili špeditera, obveza Prodavatelja smatra se izvršenom. Prodavatelj će poduzeti sve potrebne mjere u svrhu što točnijeg pridržavanja ugovorenih rokova isporuke.

Okvirni rokovi isporuke za pojedinog dobavljača su navedeni na ponudi ali su moguća odstupanja ukoliko proizvođač opreme mijenja rokove isporuke uslijed više sile ili drugih okolnosti.

Okvirni rok isporuke dostavljamo nakon potvrde narudžbe principala jer su odstupanja moguća za pojedine proizvode ili situacije a na koje Prodavatelj nije mogao utjecati.

Ukoliko ne dolazi do značajnog odstupanja roka isporuka tada se ne šalju dodatne obavijesti.

Rokovi dostave su navedene u formi radnih dana.

Ukoliko isporuka ne bi bila moguća uslijed više sile kao drugih izvanrednih vanjskih događaja kao primjerice prekid ili zastoj prijevoza ili druge više sile, a koje Prodavatelj nije mogao spriječiti, izbjeći ili otkloniti, Prodavatelj nije u obvezi izvršiti preuzetu obvezu te također ima pravo raskinuti Ugovor, bez plaćanja dodatnih naknada i/ili troškova koje je kupac s tim u vezi imao. U oba slučaja Prodavatelj je dužan bez odgode vratiti eventualno uplaćeni predujam na ime takve isporuke Proizvoda ili Usluge. Sva eventualna daljnja potraživanja u navedenim slučajevima su isključena u cijelosti.

Ukoliko uslijed razloga na strani kupca dođe do zakašnjenja u isporuci, Prodavatelj je ovlašten o trošku i na rizik kupca organizirati čuvanje i skladištenje robe. U slučaju navedenog zakašnjenja ili pak za slučaj da isporuka ne bi bila moguća uslijed razloga na strani kupca Prodavatelj nije u obvezi izvršiti preuzetu obvezu te također ima pravo raskinuti Ugovor ili automatski poslati Proizvod kupcu u roku 72h na trošak Kupca.

1.6. Cijene i plaćanje

Cijene su izražene u eurima (EUR), porez na dodanu vrijednost (PDV) je posebno istaknut na narudžbi. Cijene za inozemno tržište izražene su u eurima (EUR).

Cijena Proizvoda obračunava se prema cjeniku važećem na dan davanja ponude odnosno pisanog prihvata narudžbe Kupca od strane Prodavatelja. Važenje ponude je 1 radni dan ako nije drukčije navedeno.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene sukladno tržišnim uvjetima. Prodavatelj zadržava pravo promjena cijena uslijed povišenja ili sniženja cijena od strane svojih dobavljača, promjena zakona ili promjena u tečaju, promjena u cijenama sirovina ili drugih opravdanih razloga.

Ukoliko nije drukčije ugovoreno, sve cijene su izražene FCO skladište Prodavatelja.

Kupcu će se obračunati samo stvarno isporučene količine Proizvoda temeljem uredno potpisane otpremnice.

Plaćanje za Proizvod je u pravilu avansno, osim ako nije drukčije ugovoreno. Za javna nadmetanja ili određene projekte, plaćanje je prema ugovoru s Kupcem.

Dospijeće plaćanja biti će navedeno na Ponudi ili Potvrdi narudžbe. U slučaju da dospijeće plaćanja ne bude navedeno na Ponudi ili Potvrdi Narudžbe, Kupac će biti obavezan izvršiti plaćanje naručenog Proizvoda u cijelosti prije dana isporuke.

Smatrat će se da je Kupac izvršio svoju obvezu plaćanja Proizvoda u onom trenutku kada Prodavatelj zaprimi sredstva na svojem poslovnom računu.

Kupac se obavezuje da će po plaćanju ili osiguranju plaćanja pismeno obavijestiti Prodavatelja koje obaveze namiruje, odnosno osigurava. U slučaju da Prodavatelj ne zaprimi ovu obavijest, smatrati će se kako Kupac ispunjava svoje obveze po redoslijedu dospjelih dugovanja.

U slučaju kašnjenja s plaćanjem, Prodavatelj ima pravo obračunati uz glavnicu i zateznu kamatu propisanu zakonom.

Ako Kupac ne plati svoje obveze u dogovorenom roku, Prodavatelj ima pravo odmah prekinuti isporuku proizvoda prema Kupcu sve dok se ne podmire dospjele obaveze.

Prodavatelj će Kupcu ispostaviti račun u roku osam dana od dana isporuke Proizvoda, osim ukoliko nije drugačije izrijekom ugovoreno između ugovornih strana.

Kod narudžbi koje obuhvaćaju više elemenata, Prodavatelj ima pravo nakon isporuke svakog pojedinog elementa ili usluge ispostaviti račun. Za ovakve parcijalne račune važe analogno uvjeti plaćanja koji su ugovoreni za cjelokupni Ugovor.

Pridržavanje ugovorenih rokova plaćanja predstavlja bitan uvjet za provođenje isporuke odnosno ispunjenje Ugovora od strane Prodavatelja.

Prodavatelj ima pravo od kupca potraživati naknadu štete nastalu uslijed kašnjenja s plaćanjem. Kupac je obvezan u slučaju kašnjenja preuzeti sve zbog toga nastale troškove, posebice platiti troškove opomene i drugih potrebnih radnji poduzetih od strane odvjetnika u zastupanju Prodavatelja.

Promjene cijena su dopuštene, ako između sklapanja Ugovora i termina isporuke protekne rok duži od 30 dana, a uslijed razloga na strani Kupca. Tada se ima primijeniti cijena važeća na dan isporuke. Prije zakašnjele isporuke, a pod uvjetom da je došlo do promjene ugovorene cijene, Prodavatelj će komunicirati Kupcu tako promijenjenu cijenu i zatražiti potvrdu tako promijenjene cijene i konačne isporuke robe i/ili usluga.

1.7. Reklamacije i posudba robe

Prodavatelj jamči Kupcu da Proizvod nema nedostataka te da je ispravan i prikladan za uporabu u skladu s njegovom namjenom i uputama za uporabu.

Ukoliko se prilikom preuzimanja Proizvoda ustanovi oštećenje, kupac se obavezuje u roku od dva (2) dana od preuzimanja kontaktirati Prodavatelja i čuvati ambalažu dok se reklamacija u potpunosti ne riješi. U suprotnom reklamacija se neće uvažiti. Za vraćanje reklamirane robe potrebna je prethodna pisana suglasnost Prodavatelja.

Osim ako u ovim Općim uvjetima nije drugačije navedeno, Prodavatelj se neće smatrati odgovornim za štetu koju su uzrokovale okolnosti izvan kontrole Prodavatelja. Prodavatelj ne prihvaća odgovornost u slučaj krajnjeg nemara ili namjernog čina. Odgovornost Prodavatelja ne može biti viša od vrijednosti isporučenih Proizvoda odnosno pruženih Usluga.

Trajanje jamstvenog roka ovisi o vrsti Proizvoda, a bit će naznačeno u ponudi.

Jamstveni rok počinje teći od dana kad je stranka preuzela Proizvod. Pravo na jamstvo Kupac dokazuje predočenjem računa.

Popravak Proizvoda ili dijela Proizvoda ili zamjenskog neispravnog Proizvoda ispravnim ukoliko popravak Proizvoda ili njegovog dijela nije moguć, smatrati će se ispunjenjem obveze Prodavatelja iz jamstva za ispravnost prodanog Proizvoda.

Kupac ostvaruje svoja prava iz jamstva za ispravnosti Proizvoda tako da ispuni reklamacijski obrazac te ga za vrijeme trajanja jamstvenog roka dostavi Prodavatelju pismenim putem.

Kupac će biti dužan sukladno uputi Prodavatelja (i) dostaviti Prodavatelju neispravan Proizvod radi ispitivanja kvara, odnosno nedostatka te utvrđivanja ispunjava li Kupac uvjete iz jamstva i (ii) dokazati da je do kvara, odnosno nedostatka došlo u jamstvenom roku.

Kupac neće imati pravo iz jamstva u slučaju:

  1. mehaničkog oštećenja Proizvoda ili dijela Proizvoda uzrokovanog krivnjom Kupca ili osobe angažirane od strane Kupca ili treće osobe.
  2. nepravilne uporabe ili nepoštivanja uputa za uporabu
  3. montiranja, rastavljanja ili servisiranja Proizvoda ili dijela Proizvoda od strane neovlaštene osobe
  4. mehaničkih, kemijskih, termičkih i drugih oštećenja izazvanih djelovanjem agresivne okoline, vremenskih nepogoda, požara, nesretnog slučaja i drugih sličnih uzorka koji nisu pod kontrolom Prodavatelja
  5. korištenja / povezivanja / spajanja Proizvoda s tehnički nesukladnim ili neoriginalnim uređajima ili proizvodima
  6. nepropisnog održavanja Proizvoda ili zamjene dijela Proizvoda neoriginalnim dijelovima.

Prodavatelj će za vrijeme trajanja jamstvenog roka osigurati sve rezervne dijelove.

U slučaju prihvaćanja reklamacije unutar jamstvenog roka te ukoliko je Proizvod ugrađen u mjestu koje nije mjesto prodaje Proizvoda od strane Prodavatelja Kupcu, Prodavatelj neće snositi troškove prijevoza i rada potrebnih za otklanjanje kvara, odnosno nedostatka.

Iznimno, u slučajevima u kojima zbog izloženosti i dimenzija Proizvoda demontaža od strane Kupca nije moguća, Prodavatelj će na vlastiti trošak izvršiti obveze uz jamstva za ispravnost Proizvoda na mjestu kvara na području Republike Hrvatske. U slučaju da Prodavatelj, odnosno ovlašteni servis Prodavatelja utvrdi da Kupac ne ispunjava uvjete za ostvarivanje prava na jamstvo za ispravnost Proizvoda, a Prodavatelj je započeo radove na otklanjanju kvara, Prodavatelj ima pravo na naknadu troškova popravka koje je Kupac dužan podmiriti.

Rok zamijene je za svakog dobavljača različit, ali ne kasnije od 60 dana od službenog dopisa Kupca. U slučaju da je za oštećenje proizvoda krivi kupac, Prodavatelj ima pravo izdati fakturu za nastale troškove reklamacije (slanje robe na detekciju, trošak detekcije kvara, povrat robe, transportni troškovi te manipulativni troškovi administracije, …) sukladno komercijalnim uvjetima i satnicama tvrtke Prodavatelja.

U slučaju posudbe opreme za svrhu testiranja funkcionalnosti uređaja, Prodavatelj, ukoliko ima traženi Proizvod na svom skladištu, može odobriti posudbu do 30 dana. Ukoliko Kupac ne vrati opremu u predviđenom roku, Prodavatelj ima pravo izdati fakturu prema važećim komercijalnim uvjetima. Ukoliko Kupac vrati robu s posudbe unutar dogovorenog roka od 30 dana ali ju vrati neispravnu, oštećenu ili bez originalne ambalaže i popratnih dijelova (setovi za montažu, konektor,…) Prodavatelj ima pravo izdati fakturu prema važećim komercijalnim uvjetima. Sve troškove dostave u slučaju posudbe snosi Kupac.

1.8. Tajnost i povjerljivost

Povjerljive informacije (u daljnjem tekstu Povjerljive informacije) su Prodavateljevi poslovni podaci, „know-how“, podaci o načinu poslovanja, ugovori, poslovni dogovori, poslovni dopisi i korespondencija, e-mail poruke, poslovni planovi, podaci o klijentima, marketinški planovi i strategije, prodajni i financijski izvještaji, tehničke informacije uključujući metode, procese, formule, sustave, izume, računalne programe, kao i bilo koje druge informacije ili dokumenti s kojima se Kupac upoznao ili s kojima je došao u doticaj, bilo izravno ili neizravno, bilo posredno ili neposredno, za cijelo vrijeme trajanja Ugovora.

Kupac se obavezuje da će držati u tajnosti i da neće bez prethodnog pisanog odobrenja Prodavatelja otkriti ili učiniti dostupnim trećim osobama sadržaj Ponude, odnosno Ugovora kao i Povjerljive informacije, osim ako je takvo otkrivanje nužno temeljem zakonskih propisa, zahtjeva kakvog državnog tijela ili radi ostvarivanja kakvog zakonskog prava Kupca.

1.9. Viša sila

Viša Sila označava nastup takvog događaja ili okolnosti koji nije postojao u trenutku sklapanja Ugovora s Kupcem, koji se nije mogao predvidjeti te je nastao bez htjenja ili utjecaja Prodavatelja te uslijed kojeg nije moguće ispunjenje dijela ili svih Prodavateljevih obveza iz Ugovora.

Pod pojmom Više Sile, odnosno okolnosti za koju nije opravdano i razumno očekivati da se nalazi pod kontrolom ili utjecajem Prodavatelja, podrazumijevaju se prirodne nepogodne (uključujući i požar, potres, olujno nevrijeme ili poplavu), državni akt ili akt nekog drugog nadležnog tijela, eksploziju, nesreću, pad električne mreže, značajne političke i socijalne nemire, značajne političke i gospodarstvene okolnosti poput pobune, terorističkog čina ili objavljenog i neobjavljenog rata, štrajk, kolektivne radne sporove, nestanak ili nedostatak struje, goriva ili kakvih drugih izvora energije i/ili bitnog materijala i/ili dijelova i/ili sastojaka.

Prodavatelj neće biti odgovoran za štetu u slučaju zakašnjenja s ispunjenjem svojih obveza iz Ugovora, odnosno u slučaju povrede svojih obveza iz Ugovora, ako je do zakašnjenja, odnosno kršenja obveza došlo zbog nastupa događaja ili okolnosti koji se ima smatrati Višom Silom.

U slučaju da je Prodavatelj u nemogućnosti ispuniti neku od preuzetih obveza iz Ugovora zbog Više Sile, dužan je bez odlaganja obavijestiti Kupca o događaju ili uzroku navodeći pojedinosti i njihovo očekivano trajanje. U tom slučaju Prodavatelj je dužan važećim dokumentima ili drugim dokazima učiniti nespornim postojanje Više Sile u slučaju da predmetni događaj, uzrok ili okolnost nisu opće poznati ili se ne mogu smatrati očitim po drugu ugovornu stranu.

Rokovi unutar kojih je prodavatelj trebao ispuniti svoje dospjele, a neizvršene obveze produžiti će se razmjerno vremenu trajanja događaja, uzroka ili okolnosti Više Sile kao i vremenu otklanjanja posljedica istih, pod uvjetom da njihovo otklanjanje predstavlja preduvjet pristupanju izvršenja obveza Prodavatelja.

U slučaju da Viša Sila i prateća nemogućnost ispunjavanja obveza iz Ugovora potraje duže od mjesec dana, Prodavatelj i Kupac će razmotriti svrsishodnost daljnje primjene i važenja Ugovora prema utvrđenom sadržaju. Ako Prodavatelj i Kupac u narednom roku od mjesec dana ne uspiju postići dogovor o budućem sadržaju Ugovora i njegovoj daljnjoj primjeni, sukladno novim okolnostima, ugovorna strana koja nije pogođena slučajem Više Sile, a zbog nastupa iste trpi neispunjenje obveza iz Ugovora, pridržava pravo raskinuti Ugovor pisanom obavijesti dostavljenoj drugoj ugovornoj strani.

1.10. Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj bilježi osobne podatke radnika Kupca s jedinom svrhom komunikacije s Kupcem te se prema njima odnosi u skladu s važećom Politikom privatnosti.

O novostima u ponudi roba i usluga Prodavatelj obavještava Kupca dostavljanjem obavijesti (newslettera) na adresu elektroničke pošte koju mu je Kupac priopćio radi komunikacije.

Osobe, bilo fizičke, bilo pravne, koje se same prijave radi prijama newslettera, odnosno komercijalnih priopćenja Prodavatelja, svoju su privolu za obradu podataka dale unosom podataka u za to predviđenu formu i time što su Prodavatelju dale svoje osobne podatke.

1.11. Rješavanje sporova

Prodavatelj i Kupac će sve sporne situacije (potencijalne sporove) pokušati riješiti mirnim putem, u dobroj vjeri i dogovorom.

U slučaju spora ugovara se mjesna nadležnost suda u Rijeci, pa i u slučaju da stranka nema sjedište unutar Republike Hrvatske, odnosno ako je sjedište stranke ili prebivalište nepoznato sudu u trenutku početka postupka.

1.12. Zaključne odredbe

Prodavatelj zadržava pravo u svakom trenutku izmijeniti i/ili dopuniti ove Opće Uvjete.

Prodavatelj će na svojoj Internet stranci www.ies.hr objaviti Opće Uvjete kao i sve naknadne promjene i izmjene.

Ako se bilo koja odredba ovih Općih Uvjeta pokaže nezakonitom ili neprovedivom, ostale odredbe Općih Uvjeta će u cijelosti ostati na snazi. Ako bi bilo koja odredba ovih Općih Uvjeta bila proglašena ništetnom, takvu ništetnu odredbu će se odmah zamijeniti novom odredbom koja će biti valjanog oblika i sadržaja i koja će, na pravno valjani način nastojati postići, u mjeri i kojoj je to moguće, svrhu i namjeru ništetne odredbe. Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su i stupaju na snagu 15.05.2023. godine.

Saša Šupica, direktor